Tellimine ja müügitingimused – Acana-orijen

Tellimine ja müügitingimused

Meie e-pood võimaldab mugavalt ja lihtsalt  teha ostusid ilma kodust väljumata. Palun klikkige soovitud tootel ning see lisatakse automaatselt ostukorvi.  Korraga on võimalik lisada ostukorvi mitu toodet. Kui olete soovitud tooted ostukorvi lisanud, kinnitage tellimus ning suunduge maksma.

ACANA ja ORIJEN’i toodete eest on võimalik tasuda pangalingi kaudu.

Toodete müüja Komeks Pet Trade OÜ (Müüja) garanteerib internetiportaali kasutajate isikuandmete salastatuse ega müü/edasta/vahenda kasutajate isiku- ja kontaktandmeid kolmandatele isikutele, v.a. juhul, kui kasutaja on andnud selleks kirjaliku nõusoleku (näiteks kampaaniavõitjate nimede avaldamisel).

E-poe tellimuste eest turvaliste maksevõimaluste tagamiseks teeb Müüja koostööd AS Maksekeskusega.

Tasumine pangalingi kaudu:
Valides tasumisviisiks pangalingi, klikkige pärast tellimuse kinnitamist enda jaoks sobival pangalingil (Swedbank, SEB, COOP, Luminor, LHV). Teile avaneb aken ettevalmistatud maksekorraldusega. Pärast makse kinnitamist lahkuge internetipangast klikkides nupul: „Tagasi kaupmehe juurde“.

MÜÜGITINGIMUSED

Komeks Pet Trade OÜ (registrikood 12765570, aadress Tartu mnt. 84a, Tallinn 10112), edaspidi nimetatud Müüja, ja kauba tellija, edaspidi nimetatud Ostja, sõlmivad lepingu alljärgnevas:

  1. Üldsätted

1.1. Müüja müüb ja Ostja ostab ACANA ja ORIJEN’i tooteid, edaspidi nimetatud Kaup, vastavalt Ostja poolt esitatud tellimus(t)ele.

1.2. Ostja esitab tellimuse acana-orijen.ee e-poe vahendusel vastavalt tellimisjuhendile.

1.3. Tellimuse esitamisel kinnitab Ostja, et on teadlik, et aegunud tähtajaga ja/või ebaõigetel säilitustingimustel hoitud Kaup ja/või Kaupade kasutusjuhendi eiramine võib põhjustada Ostjale soovimatuid tagajärgi.

  1. Kaup

2.1. Kauba hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Müüjal on õigus igal ajal muuta Kauba hindu. Kui Müüja on internetipoes muutnud hindu pärast Ostja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Müüja tarnima Kauba tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

2.2. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.

  1. Tasumine

3.1. Ostja tasub Kauba ja Kauba postitamise eest ettemakse Müüja pangakontole pangalingi kaudu, maksekaardiga või ülekandega tellimuse kinnituse alusel.

3.2. Pangaülekandega tasumisel tasub Ostja tellimuse kinnitusel näidatud pangakontole hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul arvates tellimuse vormistamisest.

  1. Kauba kohaletoimetamine

4.1. Müüja võtab tellimuse täitmiseks ja kindlustab laos oleva Kauba väljastamise Ostjale hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul peale raha laekumist Müüja pangakontole. Kui Kaup puudub laost, siis võtab Müüja Ostjaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või Kauba asendamise vähemalt samaväärse hinna ja kvaliteediga Kaubaga või tagastab raha Ostjale.

4.2. Kaup edastatakse Ostjale Eesti piires vastavalt Ostja valikule kas Omniva või SmartPosti vahendusel.

4.3. Postiteenused on tasuta kui Kauba maksumus ületab 60€.

Kui Kauba maksumus jääb alla 60€, siis on saatekulu:
Omniva teenuse kasutamisel 4,00€
SmartPosti teenuse kasutamisel 4,00€

4.4. Väljaspoole Eesti piire saadetakse Kaup DPD kulleriga vastavalt teenuse osutaja hinnakirjadele.

4.5. Müüja jätab endale õiguse muuta saatekulusid vastavalt Omniva, SmartPosti ja DPD kulleri hinnakirjade muudatustele.

  1. Müügigarantii

5.1. Tellitud Kaup vastab kvaliteedinõuetele ja Ostja poolt esitatud tellimusele. Müüja vastutab Kauba kvaliteedinõuetele mittevastavuse eest, mis ilmneb tootja poolt Kaubale kehtestatud säilivusaja jooksul.

5.2. Ostjal on õigus Kaubal ilmnenud puuduste avastamise korral nõuda Kauba asendamist.

5.3. Müügigarantiiga on hõlmatud kõik Kaubal ilmnenud puudused, v.a. puudused, mis on tekkinud Ostja süül, s.t. kui Ostja on rikkunud Kauba kasutus- ja säilitamistingimusi ja kui pretensioonile ei lisata Kauba originaalpakendit.

5.4. Võimalikud pretensioonid Kauba kvaliteedinõuetele mittevastavuse osas esitatakse Müüjale viivitamatult peale Kauba kasutuselevõttu, kuid mitte hiljem kui 10 (kümne) päeva jooksul e-posti aadressile: myyk@komeks.ee.

5.5. Pretensiooni lahendamiseks esitab Ostja Kauba originaalpakendi, probleemi kirjelduse ning lisab Ostja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon, e-mail). Ostja võib pretensiooni aluseks oleva Kauba saata tähituna Müüja aadressil: Tartu mnt. 84a, Tallinn 10112, Eesti.

5.6. Müüja tellib pretensiooni aluseks Kauba ekspertiisi ning juhul kui selle käigus ilmneb, et tegemist on defektse Kaubaga, siis on Ostjal õigus saada tasuta asendus. Defektse toote eest raha ei tagastata. Kui ekspertiisi käigus selgub, et tegemist ei olnud defektse Kaubaga, vaid Kauba kasutamisel rikuti kasutus- ja säilitustingimusi, siis ei ole Müüjal kohustust Kaupa tasuta asendada ning Ostja kohustub tasuma ekspertiisi kulud. Kauba tagastamisega kaasnevad kulud kannab Ostja.

  1. Lepingust taganemine enne Müüja poolset tellimuse täitmist

6.1. Kui Ostja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Müüja poolset tellimuse täitmist lepingust taganeda, siis teavitab ta sellest viivitamatult Müüjat. Kirjalik teade tuleb saata e-posti aadressile myyk@komeks.ee, kuhu tuleb märkida tellimuse esitamise kuupäev, tellimuse number ning lisada Ostja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon).

6.2. Kui taganemisavaldus jõuab Müüjani pärast Müüja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Müügitingimuste punktile 7.

6.3. Lepingust taganemisel kannab Müüja Ostjale tagasi Kauba eest tasutud summa hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul arvates Kauba Müüjale tagastamisest Ostja poolt näidatud pangakontole.

  1. Tagastus- ja ümbervahetusõigus

7.1. Kui mingil põhjusel soovib Ostja Kauba tagastada või ümber vahetada, siis saab seda teha 14 päeva jooksul alates Kauba kättesaamisest. 14-päevane tagastusõigus kehtib avamata pakendiga Kaupadele.

7.2. Kauba tagastamiseks kohustub Ostja Müüjat kirjalikult teavitama e-posti aadressile myyk@komeks.ee. Kirjalikus teates peavad olema märgitud tellimuse esitamise kuupäev, tellimuse number ning Ostja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon, e-mail).

7.3. Kauba tagastamisel kohustub Müüja kandma Ostjale tagasi kauba eest tasutud summa hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul arvates Kauba Müüjale tagastamisest Ostja poolt näidatud pangakontole.

  1. Isikuandmete töötlemine

8.1. Ostja annab selge ja teadliku nõusoleku Müüjale enda isikuandmete töötlemiseks. Tellimuse esitamisel Ostja poolt sisestatud isikuandmed kantakse Müüja kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Ostjale.

8.2. Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega. Isikuandmed, mis on vajalikud Kauba postitamiseks Ostjale edastatakse postitusteenust osutavatele ettevõttetele. Müüja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel.

8.3. Panga ja Ostja vaheline side on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Panga ja Müüja vahel liikuv informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega.

  1. Lõppsätted

9.1. Käesolevates müügitingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

9.2. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui ka Müüjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse.

9.3 Vaidlusi saab lahendada ka kohtuväliselt üle-Euroopalises veebikeskkonnas http://ec.europa.eu/odr

 

Copyright © 2020. All rights reserved. Developed by webbuilding.lv